Radiátor

Fűtésről radiátorokról és egyéb hasznos dolgokról szól.

Színes Radiátor

Ez is radiátor?

2012.06.13. 12:31 egészség/szépség/munka

 

Akik oldalunkra eltévednek, gyakran elámulnak azon, hogy milyen radiátorokat árulunk.

Egyszer elmentem egy üzleti találkozóra, ahol közel 50 cégvezető vett részt, s mindenki bemutatta vállalkozását. Én is beszéltem pár szóban a radiátorokról, s vittem katalógust is. Szétosztottam a résztvevők között a radiátorokkal teli anyagot. Úgy fél óra elteltével, az egyik szervező odajött hozzám, hogy van egy kis probléma. Nem érti a logikámat. Beszéltem itt szebbnél szebb radiátorokról, mindenkinek adtam katalógust, de miért nem radiátor katalógust hoztam? - Kézbe vettük a kiadványunkat, s minden oldalon megnéztük a fűtőtesteket. Nem ismerték fel! Ez is radiátor?

senia radiátor TRIANGLE -Tribal.JPG

Ma egy különleges alakú radiátort hoztam. Luxus radiátor, alapanyaga kő. Franciaországban készül, kézzel festett. A neve: Triangle = háromszög.

triangle3.jpg

Természetesen nem csak piros színben rendelhető!

triangle_2_1.jpg  

Ha tetszik kérlek oszd meg a TRIANGLE radiátort!

www.szinesradiator.hu

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radiator.blog.hu/api/trackback/id/tr834585475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása